czwartek, 1 października 2015

#45 Dola programisty


...więc jeśli planujecie karierę programisty, to radzę wam się zastanowić dwa razy (podziękowania dla Karola za inspirację)

***

Korzystając w większej ilości czasu wolnego trochę poszalałem i wchodząc na bloga możecie zauważyć zmianę układu bloga na dwukolumnowy + nową grafikę na górze strony. Prócz tego - zdarzyło mi się narysować jakiegoś smoka i zaprojektować jeden logotyp dla drużyny piłkarskiej ...i na ten moment tyle. Obecnie pracuję nad krótkim, 7-8 panelowym komiksem na Rzeszowską Akademię Komiksu i mam nadzieję się wyrobić z nim na grudzień. Trzymajcie kciuki, to dam wam znać na fanpage'u jak mi idą prace.

A, i w końcu zdecydowałem się dodać "Pierwiastek..." do komiksowej toplisty -  miejsca dla mnie kultowego, bo jeszcze za czasów gimnazjum zaglądałem tam kilka razy w tygodniu sprawdzając czy są nowe odcinki Laminatora czy Zmiany Epsilon. I nawet wtedy nie sądziłem, że przyjdzie mi samemu tworzyć aperiodyczny komiks internetowy. Ot, życie...

3majcie się!
michno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowy pasek