poniedziałek, 16 listopada 2020

"WOLFHUNT. Zguba" - trwa zbiórka na Wspieram.to!

Zapewne wiecie z mojego konta na Facebooku, ale dla tych co nie są fanami sieci społecznościowych publikuję również informację tutaj ;-)

Komiks pt. "WOLFHUNT. Zguba", o którym wspomniałem nie raz na blogu, jest już na ostatniej prostej - aktualnie trwa na niego zbiórka na portalu Wspieram.to! Więcej informacji znajdziecie poniżej, klikając w baner:



W niecały tydzień udało się uzbierać ponad 80% wymaganej kwoty, co jest dla mnie naprawdę sporym zaskoczeniem! :D Nie sądziłem, że taka tematyka (fantastyka w polskich, południowo-wschodnich realiach) może zaciekawić aż taką liczbę osób! Jeżeli chcielibyście pomóc z projektem, możecie dorzucić się przysłowiową piątką, ale możecie też udostępniać informacje dalej w sieci, za co będę naprawdę wdzięczny - bo przyznam się bez bicia, jestem naprawdę kiepski w social media.

W związku z pracami nad WOLFHUNTem, w tym roku na 90% nie uda mi się wrzucić nowego paska, ale jakieś mini-podsumowanie nt. kampanii crowdfundingowej może już prędzej. Tymczasem - 3majcie się zdrowo w tych szalonych czasach.

michno


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nowy pasek