czwartek, 1 września 2016

#48 Powakacyjnie


Po ponad roku unikaniu spojlerów, recenzji i innych materiałów związanych z Wiedźminem pod koniec czerwca udało mi się w końcu dorwać produkcję CD Projekt RED do ogrania na konsoli. I z przykrością muszę stwierdzić, że tak fajnej gry, z ciekawą fabułą i z dużą ilością smaczków zrozumiałych tylko dla ludzi z dawnych, słowiańskich terenów już niestety prawdopodobnie nie będzie. No i ten klimat, który wolę o wiele bardziej od kosmosu, science fiction i tym podobnych odlotów. Po powrocie z pracy jedyne co robiłem, to robiłem sobie obiad i siadałem do telewizora, aby z łazienki skorzystać tylko w czasie ładowania kolejnych obszarów gry - i tak przez całe wakacje, wybijając ponad 120 godzin gry.

Na całe szczęście dla moich pleców (i dla was też ;) ) ukończyłem Wiedźmina wraz z opcjonalnymi dodatkami - więc pora pożegnać Królestwa Północy, a czas wrócić do komiksowego świata. Bo i tematów na paski się nazbierało.

3majcie się, do następnego!

PS No i wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym ;)

2 komentarze:

  1. Wstyd się przyznać, wakacje spędziłam podobnie, tylko grając w coś innego :P aż kusi by zrobić podobną wersję pt "A Tobie jak minęło lato?" xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U, zaciekawiłaś mnie :D A w co się zagrywałaś tego lata?

      Usuń

Nowy pasek