niedziela, 17 lutego 2013

#26 O niczym



Swoją drogą zdziwiłem się, że ten "easter egg" na WP jeszcze działa, mimo zmiany wyszukiwarki na Google :D

Powiem szczerze, że sesja przedłużyła się znacząco, przez co przerwy między semestralnej miałem może 30 sekund - gdy odniosłem indeks do dziekanatu i doszedłem pod salę gdzie zaczęły się pierwsze zajęcia w nowym semestrze. Stąd taka cisza na blogu.
Dodatkowo zaszalałem i po 2,5 roku zrobiłem mojemu biednemu ASUSowi formata, przy okazji tracąc część ustawień i plików - w tym mój plik z RSSami. Ale może to i dobrze, zawsze to okazja do odświeżenia listy.

I na koniec - od dzisiaj spodziewajcie się aktualizacji CZĘŚCIEJ niż raz na 3 tygodnie ;)

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Paaanie włącz sobie synchro z greaderem i z bani ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem kiedyś korzystać, ale jakoś do mnie nie przemawia GReader :P

      Usuń
  2. Mi podczas akcji z chlorowaniem wody z powodu ptasiej grypy padł bojownik, choć woda stała całą noc z roślinkami w środku zanim go tam wpuściłam [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no to szkoda rybki, zwłaszcza że akwarystyce (chyba, tak mi się zdaje) trzeba trochę czasu poświęcić (wymiana wody itp.).

      Usuń

Nowy pasek